sâmbătă, 28 ianuarie 2006

mos craciun raspunde


Ai grija ce-ti doresti


mos craciun



De Sarbatori Mos Craciun raspunde la scrisori:



Draga Mos Craciun, de TREI ani iti comand un camion de pompieri, poate ca anul asta o sa gasesti unul!!!
Multumesc. Luis


Draga Luis, ca sa ma ierti ca nici acum nu am un camion de
pompieri, iti voi da foc la casa in timp ce dormi. Asa vei avea toate
camioanele de pompieri pe care ti le doresti.
Somn usor. Mos Craciun




Draga
Mos Craciun, pentru anul asta mi-as dori sa-l faci pe tata sa vina
inapoi acasa ca sa se impace cu mama. Mi-e tare dor de el.

Juan.

Draga Juan, esti tampit sau te faci? Ce vrei, sa stric o relatie
super-extra intre taica-tau si secretara lui, cand in sfarsit se
distreaza si el cu o gagica adevarata!?!? Iti aduc un Lego si lasa-l in
pace pe tac-tu. Idiotule.
Mos Craciun








Draga Mos Craciun, as vrea o bicicleta, un Game-Boy, un tren, un garaj,un poney, o chitara, si un caine.
Te iubesc.

Eusbe

Draga Eusbe, nu vrei in plus si contul meu din banca, mai zevzecule?
Pentru ca ti-au dat un prenume asa idiot, parerea mea e ca parintii tai
nu te iubesc. Si nici eu nu te iubesc.



Mos Craciun



Draga Mos Craciun, ti-am lasat sub brad prajituri cu ciocolata si morcovi pentru reni.

Te iubesc.

Suzanne.

Draga Suzanne, esti retardata, nu-i asa? Prajiturile cu ciocolata imi
provoaca diaree, tampito, si morcovii baloneaza renii, care imi trimit
basini in nas cand sunt in sanie... Daca chiar vrei sa-mi faci placere,
mai bine lasa-mi o sticla de Chivas, o cutie de trabucuri cubaneze si
spune-i maica-tii sa se imbrace in string, ca ma excita.



Mos Craciun




Draga Mos Craciun, TE ROG-TE ROG-TE ROG-te implor-TE ROG-TE ROG, as vrea un catelus, TE ROG-TE ROG-te implor.

Paquito.

Draga Paquito, m-am saturat pana in gat de rasfaturile astea,
cretinule. Ele pot sa functioneze cu parintii tai, care le tolereaza
fiindca esti un copil adoptat, din parinti degenerati, dar eu iti spun
du-te dracu`. Vei primi o pijama cu dungi ca si anul trecut, poate te
inveti minte.



Mos Craciun






7 comentarii:

  1. Draga mosule
    In acest an voi fi mai bun ca in ceilalti ani si deaceea imi doresc de craciun de la tine o pereche de schiuri si un mp3 player.


    Cu drag

    Daniel

    RăspundețiȘtergere
  2. draga mosule,yo de craciun vreau sa-mi aduci pe fiul tau 'tanarul craciun'k poate facem o comb si devin nora ta

    RăspundețiȘtergere
  3. Mos Craciun: As vrea si eu o mica vacanta de Craciun in malta.

    RăspundețiȘtergere
  4. De Craciun vreau o femeie focoasa care stie meserie. Promit sa nu ma supar daca imi trimiti doua, de preferat gemene.
    Multumesc Mos Craciun
    Cu drag,
    Bobsy

    RăspundețiȘtergere
  5. Mosulica meu cel bun: anu asta vreau tutun!
    A ta, Umbreluta

    RăspundețiȘtergere
  6. Ai grija ce-ti doresti ca cam aia tu primesti!

    RăspundețiȘtergere
  7. draga mosule as vrea un raspuns!!!
    de-la scrisoarea primita astazi

    RăspundețiȘtergere