vineri, 24 martie 2006

cupluri la biserica


Trei cupluri
vroiau sa intre in randul oamenilor bisericii, asa ca s-au dus la un preot sa il
intrebe ce sa faca.


Preotul le-a spus
ca mai intai trebuie sa incerce sa reziste fara sex doua saptamani si dupa aceea
sa vina sa ii spuna cum s-au descurcat.


Primul cuplu era
de
pensionari, al doilea pe la 40 de ani si cel de-al treilea
undeva pe la 25.


Se intorc dupa
doua saptamani si preotul ii intreaba cum s-au descurcat.


Pensionarii spun ca n-a fost nici
o problema sa se abtina si sunt primiti in randul bisericii.


Cei de 40 de ani spun ca a fost
greu in prima saptamana, dar dupa aceea a fost floare-la-ureche.Sunt primiti si
ei in randul bisericii.


Cind vine randul
celor de 25 de ani, tipul spune:


- Ne-am abtinut
cat ne-am abtinut, dar cand ea a scapat cutia de vopsea pe jos in magazin si s-a
aplecat dupa ea, n-am mai putut sa ma abtin, am simtit ca trebuie neaparat sa
fac sex cu ea acolo, in momentul ala, astfel explodez. Si atunci am facut sex.


- Imi pare rau,
spune preotul, dar nu va putem primi in randul oamenilor bisericii.


- Asta e, zice
tipul dezamagit. Oricum au zis ca nu ne mai primesc nici la magazin.

cupluri la biserica 

Un comentariu: